18.05.2016

Pole Position: Best Brands from Poland więcej

04.05.2016

Nasza porcelana w Dzień Dobry TVN więcej

25.04.2016

Porcelna Kristoff w Nowym Jorku więcej

24.03.2016

Sesja zdjęciowa w magazynie Food&Friends więcej

Wpisz swój email aby dostawać nasz comiesięczny newsletter

Aktualności 

18.05.2016 | Pole Position: Best Brands from Poland

 

Tak prezentowała się Porcelana Kristoff i projekt "Polski Stół" na wystawie Pole Position: Best Brands from Poland, w samym sercu Nowego Jorku.

czytaj więcej

04.05.2016 | Nasza porcelana w Dzień Dobry TVN

W ubiegłym tygodniu mieliśmy przyjemność gościć w naszej fabryce Bartka Jędrzejaka wraz z ekipą Dzień Dobry TVN. Dziennikarz stacji TVN na własnej skórze mógł się przekonać jak skomplikowany proces przechodzi jedna filiżanka zanim pojawi się na naszych stołach. Efekty jego pracy można było zobaczyć we wczorajszym programie Dzień Dobry TVN.

Zapraszamy do obejrzenia krótkiego reportażu: DZIEŃ DOBRY TVN

 

Porcelana Kristoff w Dzień Dobry w TVN

czytaj więcej

25.04.2016 | Porcelna Kristoff w Nowym Jorku

Wystawa "Pole Position: Best Brands from Poland" będzie prezentować marki branż, z których Polska jest obecnie bardzo dobrze znana, takich jak meble, ceramika i szkło, ubrania oraz produkty outdoorowe.

Porcelana Kristoff oraz projekt Polski Stół znajdzie się wśród takich producentów jak Balma, Ceramika Kosak, Comforty, Malafor, Manufaktura w Bolesławcu, Mikomax, Modus Design, Noti, Paged Collection, Pajak Sport, Pan Tu Nie Stał, Profim, Vox, Vzor, Yeti oraz Zieta Prozessdesign.

"Pole Position: Best Brands from Poland" odbędzie się na terenie WantedDesign Manhattan w dniach 13.05-16.05.2016

 

Więcej informacji: TUTAJ

 

 

czytaj więcej

24.03.2016 | Sesja zdjęciowa w magazynie Food&Friends

Sesja zdjęciowa w magazynie Food&Friends

czytaj więcej

17.02.2016 | Porcelana Krzysztof na Targach Ambiente 2016

W dniach 12-16 luty 2016 Porcelana Krzysztof Sp. z o.o. uczestniczyła w Międzynarodowych Targach Ambiente 2016. Frankfurt nad Menem przez te kilka dni stał się centrum światowych trendów w branży Styl Życia. W Messe Frankfurt swoje produkty prezentowało około 4400 wystawców z 96 państw w kategoriach artykułów gospodarstwa domowego, wystroju wnętrz oraz prezentów. W tym roku padł kolejny rekord  – w targach uczestniczyło ponad 137 000 odwiedzających z blisko 140 państw.

 

porcelana krzysztof na targach ambiente 2016

czytaj więcej

24.08.2015 | Porcelana Kristoff na światowej wystawie EXPO 2015 w Mediolanie


Instytut Wzornictwa Przemysłowego i Grynasz Studio pokażą we wrześniu w ramach EXPO 2015 w Mediolanie produkty zaprojektowane i wyprodukowane w Polsce: porcelanę, szkło, sztućce, krzesła i polską prasę kulinarną, które zaprezentują nasz kraj na forum międzynarodowym.

 

Porcelana Kristoff została zaproszona do zaprezentowania kolekcji „Nathalie&George” autorstwa Marii Jeglińskiej oraz białej porcelany w fasonie Alaska. Wystawa zatytułowana „Stół Polski. La Tavola Polacca” będzie dostępna dla zwiedzających w dniach 13-27 września 2015 w Pawilonie Polskim EXPO 2015. Przygotowywana ekspozycja ma za zadanie pokazać najlepszy polski desing związany z kulturą stołu i jedzenia, co nawiązuje do hasła tegorocznego Expo, jakim jest „Wyżywienie planety. Energia dla życia”. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia „Stołu Polskiego” na Expo w Mediolanie.

 

Pierwsza informacja dotycząca wystawy jest już na stronie projektu Wzornictwo Biznes Zysk oraz na tablicy FB IWP.

 

Porcelana Krzysztof na światowej wystawie EXPO 2015 w Mediolanie

 

 

czytaj więcej

16.07.2015 | Kristoff dołącza do grona obrońców autentycznej Warszwy

Kristoff dołącza do grona obrońców autentycznej Warszwy. Kolekcja „Nathalie & George” projektu Marii Jeglińskiej, wraz z białą porcelaną, przywitają spragnionych estetycznych wrażeń gości butikowego hotelu AUTOR Rooms, założonego przez Mamastudio.

czytaj więcej

10.06.2015 | Gra światła, mocne wzory graficzne i stonowana kolorystyka. Uhonorowana wieloma nagrodami kolekcja Marii Jeglińskiej dla Kristoff teraz w obiektywie Kasi Bobuli

Co może wyniknąć ze skrzyżowania wrażliwości fotografki Kasi Bobuli z estetycznym zmysłem projektantki Marii Jeglińskiej? Jak na ich współpracę wpłynęły klimat i architektura Londynu? Wykonana w tym mieście sesja wizerunkowa, stanowiąca twórczą interpretację kolekcji „Nathalie & George” – zestawu stworzonego dla wałbrzyskiej fabryki porcelany Kristoff – urzeka stonowaną kolorystyką, grą światła, oniryczną atmosferą i czystością form graficznych.

 

Większość osób kojarzy mnie ze zdjęciami mody, ale moją pasją jest również fotografowanie architektury i wnętrz – mówi Kasia Bobula. To właśnie zdjęcia z zaplecza wielkich tygodni mody stały się dla niej przepustką do takich magazynów jak „Vogue” czy „New York Times”. Świeżość spojrzenia, dokumentalistyczne zacięcie połączone z perfekcjonizmem – to wypadkowa stylu fotografki, która publikowała również w „L’Officiel”, „Dazed & Confused”, brytyjskim „ELLE”, ale i wnętrzarskim „Apartamento”. Zamiłowanie do designu sprawiło, że mieszkająca w Londynie Polka z przyjemnością zgodziła się dokonać fotograficznej interpretacji kolekcji porcelany „Nathalie & George”, zaprojektowanej dla marki Kristoff przez Marię Jeglińską.

 

Zestaw inspirowany parą postmodernistycznych projektantów, Nathalie du Pasquier i Georgem Sowdenem, którzy tworzyli we Włoszech w latach 80., przyciąga niebanalną kombinacją mocnych wzorów. Silne, wręcz brutalne linie kontrastują z delikatnością porcelany, a czerń odcina się od pasteli. Dwa kolory i dwa wzory, po które sięgnęła Jeglińska, doskonale wypełniają proste formy filiżanki, imbryka czy cukiernicy. Zmuszają, by spojrzeć inaczej na tradycyjne kształty z portfolio wałbrzyskiego Kristoffa. Walory tej kompozycji zostały szybko dostrzeżone – kolekcja „Nathalie & George” została uhonorowana chociażby statuetką „Must have! Łódź Design Festival 2013”, pokazywana była podczas Salone Internationale de Mobile 2013, Dutch Design Week Eindhoven 2014 oraz Paris Design Week 2014. W tym roku również będzie podróżować; zestaw zostanie zaprezentowany m.in. podczas Helsinki Design Week (10-20 września 2015 r.).

 

Kiedy Kasia Bobula zaczęła myśleć nad tym, jak za pomocą zdjęć oddać niuanse projektu Marii Jeglińskiej, doszła do wniosku, że tak graficzny projekt wymaga wykorzystania kliszy 35 mm. – Ziarno oraz stonowana kolorystyka, które oferuje film, tworzą bardzo fajny kontrast dla nowoczesnych wnętrz, jakie wykorzystałyśmy w sesji – relacjonuje. Wszystkie zdjęcia zostały wykonane w Londynie i są efektem ścisłej współpracy pomiędzy Bobulą a Jeglińską.

 

Co było dla nich najważniejsze? – Bardzo zależało mi na tym, żeby pokazać porcelanę w zwyczajnych miejscach i w zwyczajnych sytuacjach, z dala od estetyki studia czy wystylizowanych wnętrz – zaznacza Bobula. Efektem jest bezpretensjonalna sesja, w której tłem do eksponowania projektów Jeglińskiej staje się londyńskie mieszkanie. Jeśli marmurowy blat w kuchni, to i mydło w płynie oraz kuchenna gąbka; jeśli efektowne drewniane okiennice, to i prosty drewniany stołek. Bobula i Jeglińska do tematu podeszły bez zadęcia, z poczuciem humoru, tak bliskim patronom kolekcji „Nathalie & George”. 

czytaj więcej

nStrona   1 z 7 > >>